Handels-
betingelser

Handelsbetingelser hos Slagter Lampe

Alle handler på denne side indgås mellem dig som kunde og: Lampe Pølsegården ApS Lysbjergvej 11 DK-6500 Vojens CVR: 10026164 lampe@slagterlampe.dk Tlf. + 45 74 52 32 99 (herefter: Slagterlampe.dk)

GENERELT
Du skal altid oplyse navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse samt hvor pakken må stilles, hvis ingen er hjemme til at modtage pakken. Har du valgt at pakken må stilles på din adresse, er det for egen risiko. Du kan få leveret 2 gange ugentligt på tirsdage og fredage. I tilfælde af helligdage vil der være ændringer. I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

BESTILLING
For at foretage et køb hos Slagter Lampe.dk skal du igennem følgende trin:

  1. Find den eller de ønskede varer og læg dem i indkøbskurven.
  2. Gå til kassen
  3. Indtast dine personlige oplysninger
  4. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
  5. Godkend vores handelsbetingelser og personalepolitik
  6. Tjek at alle oplysninger er korrekte
  7. Godkend købet

Du modtager herefter en ordrebekræftelse på dit køb via din indtastede e-mailadresse. Når varerne afsendes fra Slagterlampe.dk vil du modtage en bekræftelse på at ordren er gennemført på samme e-mailadresse.

PRISER
Hos Slagter Lampe er alle priser i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

BETALING
Slagterlampe.dk modtager betaling med VISA, Mastercard og MobilePay. Vi reserverer pengene på dit kort, når du har lagt din ordre, og pengene vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi foretager reservationen for at sikre os, at kortet ikke er spærret, og at der er dækning på kortet. Når du indtaster dine betalingsdata, bliver disse automatisk krypteret og overført til DIBS. Vi har derfor ikke på noget tidspunkt adgang til at læse dine kort- eller øvrige betalingsdata. Slagterlampe.dk overholder NETS’ retningslinjer for internethandel. Alle de oplysninger du indtaster, bliver SSL-krypteret.

RABATKODER
Du har mulighed for at benytte rabatkoder i forbindelse med din bestilling og betaling. Sådanne rabatkoder kan enten dække et bestemt rabatbeløb, en rabatprocent eller en gratis gave. Det vil fremgå i forbindelse med den pågældende rabatkode, hvad denne dækker over. Du kan som udgangspunkt maksimalt bruge én rabatkode pr. ordre, medmindre andet er beskrevet i forbindelse med den pågældende kampagne eller rabatkode. Ved forsøg på at omgå dette forbeholder vi os retten til at annullere ordren. Rabatkoden skal benyttes i forbindelse med bestilling og betaling, og kan således ikke bruges efterfølgende. Rabatkoderne vil være tidsbegrænsede, og skal således bruges inden udløbet af fristen. Den præcise frist for de konkrete rabatkoder vil blive oplyst i forbindelse med tildelingen af rabatkoden. Retten til at bruge rabatkoder er personlig for den oprindelige modtager og må ikke videredeles, medmindre andet er specifikt og udtrykkeligt angivet i forbindelse med den pågældende rabatkode. Ingen rabatkoder må kopieres, gengives, distribueres eller offentliggøres direkte eller indirekte i nogen form eller på nogen måde til brug for andre end den oprindelige modtager.

LEVERING
Din bestilling vil blive leveret til hoveddøren af vores samarbejdspartner Xpressen. Levering sker 2 gange ugentligt, henholdsvis tirsdag og fredag* Leveringstidspunkt vil ske på den ønskede leveringsdag i tidsrummet 08:00-18:00. * Vi leverer ikke til: ikke brofaste øer. Deadline for bestilling: vi modtager bestillinger frem til kl. 8.00 dagen før levering. Pakken er som kunde dit ansvar, når du får den i fysisk besiddelse eller hvis du selv har bedt om at få pakken stillet et specifikt sted. Eksempelvis ”Stil pakken i skuret”.  Xpressen tager ikke pakker med retur. Bor du i opgang er det dit ansvar, at nogen er hjemme til at åbne døren, så vi kan komme ind i opgangen. Ved dørkode kan denne oplyses som note til os i din ordre. Du kan følge din levering via vores Track & Trace funktion. Varerne pakkes så de kan holde sig kolde fra vort lager til din adresse. Her vil det blive sat ved hoveddøren medmindre andet angives. Vi opfordrer stærkt til, at du inspicerer varen snarest muligt efter levering. Vi er ikke ansvarlige for temperatur udvikling i en kasse, når den er leveret hos dig. Ved du f.eks. at du kommer sent hjem, er det en rigtig god ide at angive alternativt leveringssted f.eks. carport, hvis du ved at din hoveddør står i bagende sollys. Er der fejl og mangler i en kundes opgivelse af leveringsadresse eller telefonnummer og ordren går tabt som følge heraf, er tabet hos kunden og ikke hos Slagterlampe.dk Ved kassen er der et kommentarfelt. Det er udelukkende beregnet til at angive, hvis du ønsker din levering sat et bestemt sted f.eks. i carport. Man kan ikke ønske et bestemt leveringstidspunkt, ligesom der heller ikke er mulighed for at blive kontaktet i forbindelse med levering. Vi gør opmærksom på at det er på eget ansvar, hvis pakken må stilles. Slagterlampe.dk kan på ingen måde stilles ansvarlig for forsinkelser grundet Xpressen.

FRAGT
Alle priser i webshoppen er inkl. moms. Vi leverer til hele Danmark. Bemærk, vi leverer ikke til: ikke brofaste øer. Vi leverer frit ved køb over 599 kr. På ordrer under 599 kr. gælder følgende: Forsendelse uanset antal kasser: 99 kr. Emballageomkostninger: 49 kr. Bemærk, vi leverer ikke til: ikke brofaste øer.

FORTRYDELSESRET OG REKLAMATION
Ved at acceptere vores handelsbetingelser er der efter forbrugeraftaleloven ikke ret til at fortryde den indgåede handel, når det er levering af levnedsmidler jf. forbrugeraftalelovens §18, stk. 2, nr. 1. Er der fejl eller mangler i det leverede til dig fra Slagterlampe.dk, opfordrer vi til at du kontakter os hurtigst muligt, da det ellers kan være svært at løfte bevisbyrden for, at manglen/fejlen ikke er sket i din varetægt. Vi gør opmærksom på, at der er tale om ferske vare og derfor er reklamationsretten begrænset til varens naturlige holdbarhed. Er emballagen og varen derimod synligt beskadiget, når Xpressen afleverer den, er det vigtigt, at du NÆGTER modtagelse. Kontakt herefter Slagterlampe.dk så hurtigt som muligt, så vi kan reklamere overfor Xpressen. Det er vigtigt, hvis du tager et billede af den ødelagte emballage og vare og sender dette til e-mail: lampe@slagterlampe.dk. Erstatningsvarer vil herefter og hurtigst muligt blive sendt til dig. Er levering ikke sket og bortkommet, skal der reklameres indenfor 12 timer efter forventet leveringstidspunkt*. *Leveringstidpunkt: se yderligere
under afsnit LEVERING.

FORBEHOLD OG ANSVARSFORSKRIVELSE
Slagterlampe.dk tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelser af leverancer fra underleverandører.

REGISTRERING AF DATA
Når du afgiver en bestilling på Slagterlampe.dk skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger anvender vi til at kunne levere dine varer og holde dig informeret om din ordre. Oplysningerne opbevares sikkert og behandles fortroligt i henhold til persondataloven og vi gemmer dem, så længe det kræves efter bogføringsloven. Personoplysningerne registreres hos E. Lampe Pølsegården ApS. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på Slagterlampe.dk er E. Lampe Pølsegården ApS Vi vil ikke sælge, videregive eller på anden måde overdrage dine oplysninger til tredjepart. Dog vil vores leveringsleverandør automatisk modtage dit navn og adresse oplysninger for at kunne levere dit køb af varer. Som registreret kunde har du altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Har du spørgsmål eller andet kontakt os venligst på lampe@slagterlampe.dk

KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.naevneneshus.dk Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.